ANOTACE PROJEKTU
Projekt se orientuje na současné a historické zmapování firemní filantropie s využitím moderních informačních a komunikačních technologií. Aplikovaný výzkum je zaměřen především na analýzu využívaných nástrojů a mechanismů firemní filantropie v kraji s vysokou nezaměstnaností, na analýzu a komparaci filantropických aktivit firem v místě, kde působí a jak lze aktivně podporovat věřejně prospěšnou činnost.
CÍLE PROJEKTU
Hlavní cíle výzkumného projektu jsou:
- Zmapování historie a současnosti filantropických aktivit na vyběrovém vzorku firem, popis její struktury, oblastí a nasměřování na cílové skupiny příjemců.
- Analýza využívání nástrojů firemní filantropie a zjištění odlišností u výběrového vzorku firem.
- SWOT analýza firemní filantropie.
- Vytvoření tohoto informačního portálu, kde budou publikovány průběžně výsledky projektových aktivit.
VÝSTUPY PROJEKTU
Mezi hlavní klíčové výstupy projektu patří:
- Vydání kolektivní monografie odborného týmu projektu, kde budou publikovány veškeré výsledky aplikačního výzkumu.
- Webová prezentace firemní filatropie s příklady dobré praxe.
- Uspořádání mezinárodní vědecké konference na téma: Inspirace pro firemní filantropy aneb Firemní filantropie v MSK.
- Studie Networking - využití moderních informačních a komunikačních technologií pro otevírání cesty moderního filantropického pojetí, které mění pojetí sociální strategie z off-line potřeb na on-line.