ANOTACE PROJEKTU

Projekt se orientuje na současné a historické zmapování firemní filantropie s využitím moderních informačních a komunikačních technologií. Aplikovaný výzkum je zaměřen především na analýzu využívaných nástrojů a mechanismů firemní filantropie v kraji s vysokou nezaměstnaností, na analýzu a komparaci filantropických aktivit firem v místě, kde působí a jak lze aktivně podporovat věřejně prospěšnou činnost.

CÍLE PROJEKTU

Hlavní cíle výzkumného projektu jsou:

  1. Zmapování historie a současnosti filantropických aktivit na vyběrovém vzorku firem, popis její struktury, oblastí a nasměřování na cílové skupiny příjemců.
  2. Analýza využívání nástrojů firemní filantropie a zjištění odlišností u výběrového vzorku firem.
  3. SWOT analýza firemní filantropie.
  4. Vytvoření tohoto informačního portálu, kde budou publikovány průběžně výsledky projektových aktivit.

VÝSTUPY PROJEKTU

Mezi hlavní klíčové výstupy projektu patří:

  1. Vydání kolektivní monografie odborného týmu projektu, kde budou publikovány veškeré výsledky aplikačního výzkumu.
  2. Webová prezentace firemní filatropie s příklady dobré praxe.
  3. Uspořádání mezinárodní vědecké konference na téma: Inspirace pro firemní filantropy aneb Firemní filantropie v MSK.
  4. Studie Networking - využití moderních informačních a komunikačních technologií pro otevírání cesty moderního filantropického pojetí, které mění pojetí sociální strategie z off-line potřeb na on-line.