MAGISTERSKÉ PRÁCE STUDENTŮ

Protože dlohodobým výzkumným cílem pracovníků ústavu je zapojovat studenty navazujícího magisterského studia do vědecko-výzkumné a publikační činnosti ústavu, tak také i v tomto projektu jsme provázali témata diplomových prací studentů s touto problematikou. Uvádíme příklady názvu témat diplomových prací:

Komunikační prostředky jako nástroj marketingové strategie neziskových organizací pro podporu dárcovství Myšlenkové mapy v marketingové strategii neziskových organizací Informační a komunikační technologie jako nástroj marketingové strategie filantropie firem
Klíčová témata filantropie a doporučení dárcovského summitu 2013 Dilemata filantropie v regionálním prostředí Stagnace či inovace dárcovství a dobrovolnictví
Dárcovské programy pro NNO Filantropie jako jeden ze zdrojů financování NNO Kvalita života na základě diferenciačních hledisek
Mediální analýza regionálního tisku a profil image filantropie Celebrity marketing jako nástroj fundraisingu neziskových organizací Nové legislativní prostředí v dárcovství